06.01.11 – Apple-biartch, sociale bedragere, 3×10^21 stjerner, perler for ignoranter, død kærlighed, Swank for fuld skrue, Back to the Future gone wrong, Izzard on Stonehenge


Fra standhaftig til Apple-biartch på et år

For et år siden var det eneste Appleprodukt jeg ejede, en iPod Nano.

Nu er der gået et år, og hvor jeg dengang ikke ville vide af The Evil Empire pga. deres trang til at mikroregulere og bestemme – (se bare historien om baben der faldt ud af iTunes og EBs side9-pige der skal bortcensureres), ejer jeg nu en iPod Nano, en Mac Book Pro, en iPhone 4 og en iPad.

Fra standhaftig til Apple-biartch på 12 måneder – er det en ny rekord?


3 trilliarder

Ikke nogen speciel relevans ift. artiklen - det er bare et flot billeder af en masse stjerner...
Astronomerne mener at vi måske har fejlvurderet det totale antal stjerner i universet med en faktor 3. Nu er budet på antal stjerner i universet:

  • 3.000.000.000.000.000.000.000 stk.

http://jp.dk/nyviden/article2294192.ece


Sociale bedragere taget i stort tal

Myndighederne har fundet 400+ sociale bedragere ved at kontrollere hjemvendte turister for om de står registrerede som jobsøgende, på dagpenge eller kontanthjælp.

De fleste af synderne kom fra mellemøsten; men jeg prøvede jo selv at blive trukket ud til kontrol da jeg kom hjem fra Thailand i sommers.

Så med mit held (og den frisure) skal jeg nok forvente at blive trukket til side igen næste gang jeg skal ud af flyve langt 🙂

http://jp.dk/indland/article2289085.ece


Død kærlighed

Eeeuuwwww…

Fascinerende og lidt sygt

http://ibyen.dk/kunst/ECE1152522/dr-doed-og-hans-samleje-lig-vaekker-forargelse


Perler for ignoranter

Hvert år på skiferien skal vi igennem det samme ritual. Jeg sætter glædesstrålende en gang Eva Dahlgren på anlægget, for *så* skal der hygges!

Og så falder ignoranterne næsten over sine ben for at komme med deres uforbeholdne mening om denne fantastiske singer-song writer med de fænomenale sange. Spaderne bliver så koleriske, at de råber og skriger i munden på hinanden for at få afløb. Man fatter det ikke…

Tænk – de påstår, at de aaaaldrig havde hørt om Eva Dahlgren før jeg bragte hende på banen; at hun *umuligt* kan være kendt med den gang hø der strømmer ud af højtalerne og mere i den dur.

Ignoranter…

Se og lyt bare her:


Hilary Swank for fuld skrue

Hilary (hende fra Million Dollar Baby) skal designe sportstøj. Med en fortid som gymnast og med en krop som på pic’et, så lyder det meget fair 🙂

Vroooommmmmmm
http://www.cover.dk/gossip/prisvindende-hottie-skal-designe-sportstoej


We fxxxxxx up

W&M: Forretningsmuligheder


Eddie Izzard – Stonehenge

Skriv en kommentar