04.12.12 – Hold vejret! Fanboy! No geeky at all! ‘Straf’? Tak!

Nuddin’ much today I’m afraid –


Hold vejret!

Jeg havde en meget vellykket static-træning i går – 5 minutter uden at være (meget) presset! Der er helt klart potentiale til lidt mere, bare jeg kan få psyken med derud.

  1. Holder bare vejret og tæller pulsslag, kroppen er i fuldstændig ro
  2. Trækningerne er begyndt; men de første er næsten velkomne, og med den rigtige håndtering kan de gøres små og langsomme
  3. Trækningerne kan ikke helt styres mere og kommer jævnt – kropstemperaturen stiger og jeg begynder at svede – det er ikke herresjovt mere
  4. Trækningerne balrer derudaf, jeg er kanonvarm i ansigtet og sveder meget – sindsygt ubehageligt
  5. Trækningerne mærkes ikke så meget mere, synet begynder at blive mørkt i siderne

1: 00:00 -> 02:40
2: 02:40 -> 03:50
3: 03:50 -> 04:30
4: 04:30 -> 04:50
5: 04:50 -> ?????


Fanboy

Jeg fik også gaver; men ku’ ha’ nøjes’ med det her 🙂

041212_siglerhilsen

PS. Jeg fik også en overvældende masse hilsner via Facebook – kan hænde FB betragtes som lidt overfladisk og let; men det *er* dejligt, at blive hilst på.
Ingen nævnt og ingen glemt – TAK!


Jeg er overhovedet ikke nørdet

I en diskussionstråd faldt jeg over nedenstående. Tråden handler om et muligt, let-forståeligt titelsystem til en række bøger. Man skal ud fra titlen kunne se hvornår historien finder sted og i hvilken sammenhæng.

Og så skriver en af deltagerne det her:

041212_booknumbers

Hvis man i ramme alvor mener, at en titel som “Starter 26840605.4.0.2” kan være en god ide, er man tabt for omverdenen og så uendeligt geeky og kikset, at kommunal hjælp kan blive aktuelt. Bibliotekarer ville sikkert synes systemet er fantastisk; men ellers???


041212_catform


‘Straf’????

En vaneforbryder på prøveløsladelse med 7 (syv!) domme for tyverier blev taget på fersk gerning.

Straffen spørger du?

4 måneder…

#standardmotto# !

http://gentofte.lokalavisen.dk/garvet-spring-tyv-fik-fire-maaneder-/Politi/20121130/artikler/711309853/1225



PS. 5 arbejdsdage til turen går til de varme lande i 3 uger – yeaj:-)
Å’ mæ’ det pxx-vejr vi har fået herhjemme, kan ventetiden kun gå for langsomt…

Skriv et svar

