Det ene ben i midaldrende…

Det’ min fødselsdag i dag. 49 år og mere knotten end nogensinde – og rynket – og tyk… Jeg er så’n en tøs…

Nå; men – nuddin’ much – jeg var overmodig og prøvede en træningsteknik de go’e siger virker godt for fridykkere: Arbejd pulsen op (løb, step, sprint, cykl eller hvad nu du kan li’) – stop!

Og hold vejret!

Holy mudderfug – hvor får de iltdepriverede tosser ideerne fra? Omkring 15 sekunder begynder koldsveden, lidt over 20 har jeg lyst til at tude og omkring 30 sekunder skal det til at være slut hvis også jeg skal kunne stå selv…

Hvis du vil prøve en helt usædvanlig ubehagelig øvelse, så prøv det – bare prøv det!

PS. Har du savnet mig? Well, der var i hvert fald en del flere inde og kigge på bloggen i går, end normalt. Kan være jeg bare skal la’ gå noget længere mellem posts 🙂


‘succeshistorier’ – i flertal?`

021214_arabiske_succeshistorier

Det er DR.dk der begår PC-bommerten. Hele artiklen handler faktisk kun om den uendelige række af katastrofer, statssammenbrud og røverstater der er resultatet af ‘det arabiske forår’; men alligevel skal man lære af ‘succeshistorierne’.

Succes’en en Tunesien ligner for mig mest, at de rabiate ikke har fået al den magt de ønskede sig og at der trods alt ikke er borgerkrig; men lad os nu se – de har ikke kunnet finde ud af det èt eneste andet sted dernede, så mon ikke også Tunesien knækker?

http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2014/11/30/1130193045.htm


Freediving explained

Nice figur, no?
021214_freediving


Men hvad synes de 80% så?

021214_1864_loegn


Pansercover!

Sådan så coveret på min spritnye OnePlus One ud da jeg havde smidt den på gulvet derhjemme:
021214_coverOnePlusOne

Telefonen? Den slap uden en skramme! (Coveret koster svimlende 150 bobs; men jeg har købt et nyt 🙂 )

