18.01.12 – Broderi-reklamer til Far? Hvordan man *ikke* får mig til at holde op. Fjollet vejrtrækning

Du skulle slet ikke have haft noget nyhedsbrev (well, ‘nyhed’ per se er det jo sådan set ikke; men du ved hvad jeg mener) i dag; men jeg fik lidt uventet tid til at komme med et par udfald – for de 3 andre turbotosser satte mig af under vores distancerekord-forsøg i dag. Jeg sku’ lige spænde støvlerne lidt, og så var de væk…


Hvad skal der til

…for at det her tøsefimsede foretagende holder op med at sende de her ting til mig?

Som du måske kan huske, skrev jeg sidste år om Ataljé Margaretha som sendte mig hækle- og stikkemagasiner ude på arbejde, og hvad det gjorde ved min maskuline selvforståelse.

Nu er jeg så også begyndt at få emails fra dem (ligesom billedet ovenover) – måske jeg bare sku’ erkende nederlaget og begynde at sy stramaj?

Igen – jeg ville hellere modtage mit abonnement på Jugs og Stiletto Fetish i klare plasticposer v. receptionen på arbejde, end endnu en lille ting fra Ataljé Margaretha…


Hvis han…

…gerne vil ha’ at jeg passer lidt bedre på, er det her:

…ikke den rigtige måde at gøre det på 🙂


W&M: Theis og hans dukke


…ved ikke hvad jeg skal sige:

Det *ser* ikke så sejt ud lige inden start 🙂

link

Skriv en kommentar