14.05.12 – She looks the part. Great expectations, but… EB i vanlig stil. Øjefup

Hård sidste uge. I kbh tir/ons/tor/fre/lør og flyveren hjem søndag formiddag. Lidt for lidt søvn og en utilfredsstillende gang knolden rundt i blæse-regnvejr hele lørdag. Men nu kommer en 3-dages uge, en lang weekend + en arbejdsuge og SÅ en hel uge på Malta med fridykning!

Enter at your own risk!

(Tak til Scott Sigler for intro’en)


Adventure Race 2012

Jacob havde ret.

Pxx!


She looks the part…

Selve sagen er ikke emnet her (hun er blevet tvunget fra sin stilling på noget der indtil videre lugter lidt af racisme/sexisme) – selve jobbet er sagen.

Hvad tror du hendes job er?

What you say, boy? Only 2 things come out of Texas…

Chef for Drill Sergeant School at Fort Jackson 🙂

http://www.military.com/news/article/fired-female-drill-sgt-boss-fights-removal.html


Adventure Race 2012

Jeg har helt misforstået hvad et race går ud på. Havde regnet med et eller andet grænsende-til-ekstremt fysisk hårdt forhindringsløb – men det er det ikke…

Til arrangementets ros skal dog nævnes 2 timer i B&W-hallen med højdeprøver (balancebom i 35m, Jakobs stige for hold, Planken ud og Klatrevæggen på 25m).


‘Snotdum’?

EB i vanlig stil. Folk, der har valgt at betale for LOCs nye album, efter de 5 første uger hvor det var gratis, er ‘snotdumme’.

Jeg forundres jævnligt over Ekstrabladets evne til fortsat at sænke barren.

Det er ligesom da jeg sendte en 100-las til Specific Radio fordi jeg synes de var go’e at lytte til – det er nok også ‘snotdumt’…

http://ekstrabladet.dk/musik/dkmusiknyt/article1757135.ece


Det’ eddermam’e sjovt!


Ahhhh, kan du også mærke det? Det er gådnåg læng si’n vi havde en trompe d’euil!


Adventure Race 2012

Det kommer jeg nok ikke til at prøve igen lige foreløbig…

Arh, det var ikke helt præcist: No way in hell melder jeg mig til sådan en gang hyggeorientering igen…


Hedegaard: Remix af Snoop Dog

…igen. Jeg har spillet denne før – musikken er totalt i orden; men den blegner fuldstændigt ift. den grafiske illustration………

link

2 kommentarer til “14.05.12 – She looks the part. Great expectations, but… EB i vanlig stil. Øjefup

  1. @Jacob: … normalt ja, men nu er han jo ekstra heldig for normalt placerer Jesper jo ugens indsats torsdag mellem 13:25 og 14:10…

Skriv en kommentar