30.07.12 – Wozniacki om kritikken – nicely put! Sælge knaldhytten? Super trooper.

Dav!

Lidt blandet i dag, med en lille overvægt af sport.


Wozniacki om kritikken

I svar på det ad nauseam gentagne spørgsmål om *nu* hun er inde i en bølgedal eller direkte på vej ud af tennistoppen?

  • Ja, puha, det er sgu ikke særligt godt. Jeg ligger nummer otte i verden, det er en katastrofe, jeg ved ikke, hvordan jeg skal komme mig over det. Jeg kan ikke sove om natten,
  • Folk må snart blive trætte af de samme spørgsmål hele tiden. Da jeg lå nummer 100 i verden, sagde folk, at jeg aldrig nogensinde ville nå op som nummer 50, det var jeg overhovedet ikke i nærheden af.
  • Da jeg nåede 50, kunne jeg i hvert fald aldrig nå op til Tine Scheuers rekord, da jeg havde slået den, kunne jeg i hvert fald aldrig komme op i top 20, for det kræver et ekstra niveau
  • Da jeg var nået dertil, sagde de top 10, det er virkeligt svært, det er helt umuligt, det vil være en sensation.

  • Så når man derop, og så siger de top 5, det er skridtet videre, men så var jeg i top 3, men så var man pludselig ikke den rigtige type spiller, og så fik man vundet for mange kampe, fordi modstanderne simpelthen bare gav op, de gad ikke spille.
  • Så ligger man nummer ét på grund af noget andet.
  • Altså, man bliver træt af de samme spørgsmål, og det er aldrig godt nok, det må man bare tage med.
  • Jeg tror, at mange gerne ville være i min situation, jeg er 22 år, har ligget nummer et i verden i to år, er nummer otte pt og er rask og har stadig muligheder og mange år at spille i, så jeg tror ikke, at der er så mange ting at være ærgerlig over.

Well put!

http://jyllands-posten.dk/sport/ol2012/Tennis/article4790271.ece


Sælge?

Overkommandoen og jeg overvejer at sælge Knaldhytten.

Ungerne er ved at være store, så behovet er ikke så stort som det har været. Og så kunne det være rart med lidt mindre gæld på bogen – og dermed større bevægelsesfrihed.

Vi overvejer, lad os nu se…


Super trooper

Damen på billedet, Jeannie Leavitt, var USA’s første kvindelige kamppilot (+2.500 timer i F15, og 300 timers missioner i Irak/Afghanistan) og nu er hun blevet første kvindelige chef for en kampgruppe F15 med +5.000 militært personnel og 12.000 civile på basen.

Nåh ja, så har hun mand og 2 børn, en universitetsgrad og 4 masters oveni.

Det er lige meget hvilken vinkel man vælger at betragte Oberst Leavitt ud fra – det er imponerende alt sammen…

http://www.foxnews.com/us/2012/05/31/first-female-fighter-pilot-becomes-first-female-wing-commander/


Synkro.svøm starter på søndag 🙂

Jeg har fejldeklareret min holdning til synkro-svømning indtil nu. Det er ikke en aversion, bare en finurlighed som er lidt fjollet. Men en sport ikke desto mindre som kræver sindsygt meget styrke, kondition og gymnastiske talenter. Og så er den fyldt af honeys næste uden tøj på. What’s not to like?



Scooter – Friends

Sjov video og ok støj

link

Skriv en kommentar